Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Pred

Če želiš optimizirati svojo zmogljivost in sprostiti svoj polni potencial, si oglej vse nasvete Isostar o športnih pripravah.

KOFEIN IN ŠPORTNI REZULTATI

Številnim izmed nas kofein predstavlja del vsakdanje prehrane. Je ena izmed najpogosteje zaužitih molekul na svetu in najdemo ga v več kot 60 rastlinskih vrstah, med katerimi so najbolj znani kava...

Pozitivni učinki spiruline na telesno vadbo

Naravna spirulina je dobro prehransko dopolnilo za športnike, saj je bogata z beljakovinami, ki pomagajo povečati in vzdrževati mišično maso.

Vsakodnevna prehrana plavalcev

Ne glede na razlog plavanja je uravnotežena prehrana bistvena dopolnitev treninga.

Sindrom pretreniranosti

Pazite se pretreniranosti sredi sezone, saj pogosto izvira iz neravnovesja med volumnom ali intenzivnostjo treninga in obdobji okrevanja. Zakaj pride do pretreniranosti? Kako jo lahko odpravimo?

Telesna pripravljenost za ultramaraton

Ultramaraton je tek na razdalje, daljše od 48 km. Obsega dogodke, kot so npr. 100 km, 24 h, 48 h in 6-dnevna tekmovanja.

Rekreativni maratonci: kako izgubiti tistih nekaj odvečnih kilogramov?

Pri maratonu je rezultat delno povezan tudi s telesno težo. Če so profesionalni maratonci kot izklesani za ta šport, pa to ne velja za rekreativne maratonce. Kaj lahko ukrenete?

Najboljše prakse v športu

Kakšne so zdrave prehranjevalne navade pred treningom ali tekmovanjem za optimalne rezultate?

Polnjenje glikogenskih zalog za vzdržljivostna tekmovanja

Ko je tekmovanje tako rekoč pred vrati, je pomembno, da si povečate zaloge energije in tako poskrbite za svoj uspeh na vzdržljivostnem dogodku.

Prehrana za ultramaraton

Vsak ultramaratonec se med tekmovanjem ali treningom sooča s težavo hidracije in prehrane v točki, ko vadba že traja nekaj ur.

Vzroki dehidracije

Telesna vadba pospeši proizvodnjo toplote, ki poviša telesno temperaturo in sproži samodejni pojav regulacije: znojenje.

Vrnitev v telesno aktivnost: izognite se prepadu!

Vrnitev v športno aktivnost ni vedno enostavna. Če si vzamete čas in preverite, ali imate izpolnjene vse pogoje, boste lažje spet prišli v formo na optimalen način.

Ključni trenutki v športni prehrani

V zadnjih dvajsetih letih je športna prehrana doživela resnično velik razmah in je vsem na dosegu. Vendar pa morajo novinci, ki se želijo preizkusiti v tekmovanjih, upoštevati nekaj ključnih dejstev.

Maraton: dejavniki, ki slabšajo rezultate

Med maratonom ali vzdržljivostnim dogodkom sta izpraznitev glikogena in dehidracija dva glavna dejavnika slabe učinkovitosti.

Vstopite v kolesarsko sezono v top formi

S prihodom poletja se treningi okrepijo. Zdaj je treba optimizirati prehrano in hidracijo. Naš Isostarjev strokovnjak za prehrano vam svetuje, kako izboljšati priprave na sezono.

Prehranske priprave na saharski Marathon des Sables

Maraton po Sahari ne dovoljuje improvizacije. Samooskrba s hrano predstavlja resničen izziv. Težava tiči v oceni vnosa energije, kar je treba narediti čim prej v izogib kakršnemu koli viru stresa.