Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Priprava

Pripravljalna faza je ključ do športnega uspeha! Pravilna priprava bo zagotovila optimalne zaloge vode in ogljikovih hidratov na dan tekmovanja. Preberi Isostar prehranske nasvete o tem, kako se pripraviti na tekmovanje!

Pozitivni učinki spiruline na telesno vadbo

Naravna spirulina je dobro prehransko dopolnilo za športnike, saj je bogata z beljakovinami, ki pomagajo povečati in vzdrževati mišično maso.

Telesna pripravljenost za ultramaraton

Ultramaraton je tek na razdalje, daljše od 48 km. Obsega dogodke, kot so npr. 100 km, 24 h, 48 h in 6-dnevna tekmovanja.

Rekreativni maratonci: kako izgubiti tistih nekaj odvečnih kilogramov?

Pri maratonu je rezultat delno povezan tudi s telesno težo. Če so profesionalni maratonci kot izklesani za ta šport, pa to ne velja za rekreativne maratonce. Kaj lahko ukrenete?

Najboljše prakse v športu

Kakšne so zdrave prehranjevalne navade pred treningom ali tekmovanjem za optimalne rezultate?

Polnjenje glikogenskih zalog za vzdržljivostna tekmovanja

Ko je tekmovanje tako rekoč pred vrati, je pomembno, da si povečate zaloge energije in tako poskrbite za svoj uspeh na vzdržljivostnem dogodku.

Prehrana za ultramaraton

Vsak ultramaratonec se med tekmovanjem ali treningom sooča s težavo hidracije in prehrane v točki, ko vadba že traja nekaj ur.

Vrnitev v telesno aktivnost: izognite se prepadu!

Vrnitev v športno aktivnost ni vedno enostavna. Če si vzamete čas in preverite, ali imate izpolnjene vse pogoje, boste lažje spet prišli v formo na optimalen način.

Koristi teka na smučeh za trail tekače

Intervju s Xavierjem Thevenardom o teku na smučeh polovico leta.

Maraton: dejavniki, ki slabšajo rezultate

Med maratonom ali vzdržljivostnim dogodkom sta izpraznitev glikogena in dehidracija dva glavna dejavnika slabe učinkovitosti.

Vstopite v kolesarsko sezono v top formi

S prihodom poletja se treningi okrepijo. Zdaj je treba optimizirati prehrano in hidracijo. Naš Isostarjev strokovnjak za prehrano vam svetuje, kako izboljšati priprave na sezono.

Prehranske priprave na saharski Marathon des Sables

Maraton po Sahari ne dovoljuje improvizacije. Samooskrba s hrano predstavlja resničen izziv. Težava tiči v oceni vnosa energije, kar je treba narediti čim prej v izogib kakršnemu koli viru stresa.

Newyorški maraton: kako premagati jet lag

Ob misli na New York se nam v misli prikrade potovanje z letalom in jet lag. Na slednjega je odporna le peščica ljudi.

Beljakovine: ključni zaveznik za trening

Uživanje beljakovin v povezavi z rednim treningom igra bistveno vlogo v oblikovanju mišične mase.

Osnove športne prehrane

Ustrezna prehrana skozi vse leto zagotavlja pomoč pri športnih aktivnostih, prispeva k boljšim rezultatom in pomaga pri okrevanju.

Trail tek: načrtujte svojo pripravo

Trail tek je športni dogodek, ki telo postavi na resnično preizkušnjo. Prehrana pred trail tekom je bistveni vidik priprave. Berite naprej.