Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Fitness

Preberi si naš strokovni nasvet o prehrani pred, med in po fitnesu!

PREBAVNA TOLERANCA NAPITKA HYDRATE & PERFORM

Športniki se pogosto soočajo s prebavnimi težavami, ki lahko močno ovirajo njihove športne dosežke. Te težave se lahko pokažejo kot refluks, slabost, črevesni krči, napenjanje ali driska.

PREDNOSTI KOMBINIRANJA VEČ VIROV

Danes je jasno, da morajo športniki uživati ogljikove hidrate tako med pripravami kot pred udeležbo na športnem dogodku (Jeukendrup AE, 2004).

KOFEIN IN ŠPORTNI REZULTATI

Številnim izmed nas kofein predstavlja del vsakdanje prehrane. Je ena izmed najpogosteje zaužitih molekul na svetu in najdemo ga v več kot 60 rastlinskih vrstah, med katerimi so najbolj znani kava...

Pozitivni učinki spiruline na telesno vadbo

Naravna spirulina je dobro prehransko dopolnilo za športnike, saj je bogata z beljakovinami, ki pomagajo povečati in vzdrževati mišično maso.

Energijski sistemi

Ne glede na to, ali ste bodybuilder, tekač na 400 m ali kolesar, vsaka vrsta aktivnosti potrebuje poseben energijski sistem odvisno od trajanja in intenzivnosti.

Najboljše prakse v športu

Kakšne so zdrave prehranjevalne navade pred treningom ali tekmovanjem za optimalne rezultate?

Presnova energije in vadba

Mišice se krčijo z vsakim gibom in naporom, za kar pa je potrebna energija: ATP. Od kod sploh prihaja?

Vzroki dehidracije

Telesna vadba pospeši proizvodnjo toplote, ki poviša telesno temperaturo in sproži samodejni pojav regulacije: znojenje.

Podrobneje o mišicah

Mišice so odgovorne za vsak naš gib, naj bo nameren ali ne. A kako so sestavljene? Kako delujejo? Katera hranila sprožijo njihovo krčenje?

Vrnitev v telesno aktivnost: izognite se prepadu!

Vrnitev v športno aktivnost ni vedno enostavna. Če si vzamete čas in preverite, ali imate izpolnjene vse pogoje, boste lažje spet prišli v formo na optimalen način.

Pomen beljakovin pri športih moči

Ste si zastavili cilj, da boste izboljšali svojo mišično moč? Naš Isostarjev strokovnjak za prehrano vam razkriva vse o tem, kako optimizirati vnos hrane in razviti mišično moč.

Beljakovine: ključni zaveznik za trening

Uživanje beljakovin v povezavi z rednim treningom igra bistveno vlogo v oblikovanju mišične mase.

Osnove športne prehrane

Ustrezna prehrana skozi vse leto zagotavlja pomoč pri športnih aktivnostih, prispeva k boljšim rezultatom in pomaga pri okrevanju.

Kakšen vpliv ima vadba na apetit?

Ali telesna vadba povečuje apetit? Je izbira hrane drugačna po vadbi? Ali je pri uravnavanju telesne teže pomembno, koliko hrane zaužijemo in kako kakovostna je takšna hrana?

Kislinsko-bazično ravnovesje

Uravnotežena prehrana ne pomeni le, da telesu priskrbite optimalno energijo in vnos hranil, temveč tudi, da poskrbite za kislinsko-bazično ravnovesje v telesu. In kaj to sploh je?