Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Po

Okrevanje je ključnega pomena pri optimizaciji vzdržljivosti ali zmanjšanju mišične utrujenosti. Preberi nasvete naših strokovnjakov o okrevanju!

Pozitivni učinki spiruline na telesno vadbo

Naravna spirulina je dobro prehransko dopolnilo za športnike, saj je bogata z beljakovinami, ki pomagajo povečati in vzdrževati mišično maso.

Vsakodnevna prehrana plavalcev

Ne glede na razlog plavanja je uravnotežena prehrana bistvena dopolnitev treninga.

Sindrom pretreniranosti

Pazite se pretreniranosti sredi sezone, saj pogosto izvira iz neravnovesja med volumnom ali intenzivnostjo treninga in obdobji okrevanja. Zakaj pride do pretreniranosti? Kako jo lahko odpravimo?

Ključni trenutki v športni prehrani

V zadnjih dvajsetih letih je športna prehrana doživela resnično velik razmah in je vsem na dosegu. Vendar pa morajo novinci, ki se želijo preizkusiti v tekmovanjih, upoštevati nekaj ključnih dejstev.

Optimizacija okrevanja po vzdržljivostnih športnih dogodkih

Športniki pogosto podcenjujejo potrebo po okrevanju. Ustrezna prehrana in obvladovanje hidracije po dogodku pripomoreta k hitrejšemu okrevanju. Kako torej optimizirati okrevanje?

Kako naj plavalci optimizirajo svoje okrevanje?

Ustrezno okrevanje na dolgi rok izboljša športni uspeh. Prehrana je bistveni dejavnik procesa okrevanja.

Osnove športne prehrane

Ustrezna prehrana skozi vse leto zagotavlja pomoč pri športnih aktivnostih, prispeva k boljšim rezultatom in pomaga pri okrevanju.

Kakšen vpliv ima vadba na apetit?

Ali telesna vadba povečuje apetit? Je izbira hrane drugačna po vadbi? Ali je pri uravnavanju telesne teže pomembno, koliko hrane zaužijemo in kako kakovostna je takšna hrana?

Gorsko kolesarjenje: kdaj piti?

Hidracija ima ključno vlogo pri športni učinkovitosti: 2-odstotna izguba vode je enaka 20-odstotnemu padcu učinkovitosti. Da ostanete hidrirani, ni dovolj, da pijete šele, ko ste na kolesu.

Kaj naj jem, da bi lahko uspešno

Trail tek je zahteven prav tako kot vsaka vzdržljivostna vadba. Kakšna je uspešna prehranska strategija? S spodnjimi nasveti našega Isostarjevega strokovnjaka poskrbite, da ne boste ničesar pozabili.

Optimizacija mojega okrevanja

Tek je vzdržljivostna vadba, med katero se praznijo viri v telesu. Ustrezno okrevanje je prav tako pomembno kot sama priprava na tekmovanje.

Pomanjkanje mineralov = slabši rezultati

Minerali, v znatnih ali minimalnih ali pa celo neznatnih količinah, so bistvenega pomena za ustrezno delovanje telesa. Pa si oglejmo tri minerale.

10 prehranskih nasvetov, da boste

Triatlon je zahteven vzdržljivostni šport, ki je sestavljen iz treh telesnih aktivnosti, ki zahtevajo različne prehranjevalne navade in potrebe.

Ključ za kakovostno okrevanje

Telo mora po vadbi okrevati, zato si izbere učinkovit sistem, ki mu omogoča, da si zelo hitro obnovi zaloge hranil. Vse se začne 15 minut po prečkanju ciljne črte!