Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Vnos energije

Ne glede na to ali kolesariš, tečeš, plavaš ... tvoje telo potrebuje energijo za delovanje. Preberi Isostar nasvete o tem, kako najbolje obvladati svoje energetske potrebe!

PREDNOSTI KOMBINIRANJA VEČ VIROV

Danes je jasno, da morajo športniki uživati ogljikove hidrate tako med pripravami kot pred udeležbo na športnem dogodku (Jeukendrup AE, 2004).

KOFEIN IN ŠPORTNI REZULTATI

Številnim izmed nas kofein predstavlja del vsakdanje prehrane. Je ena izmed najpogosteje zaužitih molekul na svetu in najdemo ga v več kot 60 rastlinskih vrstah, med katerimi so najbolj znani kava...

Vsakodnevna prehrana plavalcev

Ne glede na razlog plavanja je uravnotežena prehrana bistvena dopolnitev treninga.

Maraton: dejavniki, ki slabšajo rezultate

Med maratonom ali vzdržljivostnim dogodkom sta izpraznitev glikogena in dehidracija dva glavna dejavnika slabe učinkovitosti.

Osnove športne prehrane

Ustrezna prehrana skozi vse leto zagotavlja pomoč pri športnih aktivnostih, prispeva k boljšim rezultatom in pomaga pri okrevanju.

Točka zasičenosti s sladkorjem

Ta pojav se razlikuje glede na razdaljo teka, zunanjo temperaturo in način prehranjevanja ter okus športnika.

Kaj naj jem, da bi lahko uspešno

Trail tek je zahteven prav tako kot vsaka vzdržljivostna vadba. Kakšna je uspešna prehranska strategija? S spodnjimi nasveti našega Isostarjevega strokovnjaka poskrbite, da ne boste ničesar pozabili.

Energijske potrebe

Kalorije (kcal) zaužijemo s tremi vrstami hranil, in sicer ogljikovimi hidrati, maščobami in beljakovinami.

Prehranske potrebe plavalcev

Plavanje je najbolj celovita vadba, saj ne le krepi mišice in izboljšuje gibljivost sklepov, temveč ima tudi to prednost, da ne predstavlja skoraj nikakršne nevarnosti za poškodbe.

Šport in glikemični indeks

Za ustrezno obvladovanje zalog ogljikovih hidratov pred in med vadbo in po njej je pomembno poznati glikemični indeks hrane.

10 prehranskih nasvetov, da boste

Triatlon je zahteven vzdržljivostni šport, ki je sestavljen iz treh telesnih aktivnosti, ki zahtevajo različne prehranjevalne navade in potrebe.

Hipoglikemija: sovražnik vsakega

Med dolgotrajno vadbo je vsak športnik izpostavljen hipoglikemiji oz. padcu ravni krvnega sladkorja. Kako se lahko izognete tej nevšečnosti?

Kaj jesti v tednu pred kolesarsko dirko?

Prehrana je pomemben dejavnik pri športni vadbi. Kaj jesti, ko se približuje dirka, da jo pričakate v top formi? Za dobro pripravo upoštevajte nasvete Isostarjevega strokovnjaka za prehrano.