Menu

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0

Our webstore uses cookies to offer a better user experience and we recommend you to accept their use to fully enjoy your navigation.

Moja košarica

Moja košarica

V košarici ni izdelkov
Skupaj 0
Dostava 0
Cena skupaj 0
Ključ za kakovostno Ključ za kakovostno

Ključ za kakovostno okrevanje

Telo mora po vadbi okrevati, zato si izbere učinkovit sistem, ki mu omogoča, da si zelo hitro obnovi zaloge hranil. Vse se začne 15 minut po prečkanju ciljne črte!

Opredelitev

Prvih nekaj ur po športni aktivnosti je primeren čas, da si hitro napolnite baterije. To obdobje se imenuje »anabolično okno« in traja približno 4 ure. Anabolično okno ne »deluje« le za ogljikove hidrate, temveč tudi za beljakovine.

Rehidracija

Med trenutkom, ko prečkate ciljno črto, pa do obroka po tekmi morate popiti energijski napitek. Takšna rehidracija je pomembna, saj telo potrebuje 2,7 g vode, da shrani en gram glikogena.

Priporočamo tekočo hrano, ki je lažja za zaužitje, saj po intenzivni vadbi nekateri športniki nimajo apetita. Takšno prehodno stanje brez lakote lahko pojasnimo z izločanjem anoreksigenih molekul kot odgovor na hormonske in presnovne signale iz senzoričnih receptorjev.

Obnavljanje glikogenskih zalog

V anaboličnem oknu mišice najbolj potrebujejo sladkorje in zato lažje obnovijo zaloge ogljikovih hidratov. Telo lahko shrani ogljikove hidrate v količini 0,5 do 0,7 g na uro na kilogram. Bolje je razporediti vnos (približno 100 g ogljikovih hidratov vsaki dve uri), kot zaužiti veliko količino naenkrat.

Po štirih urah se okno zapre in mišice ne hrepenijo več tako po glukozi, kar upočasni shranjevanje.

Sinteza beljakovin

Po vadbi se pri športnikih, ki se ukvarjajo z vzdržljivostnimi športi, zlasti kadar glikogenske zaloge niso zadostne, oksidacija aminokislin poveča in jo spremlja razgrajevanje mišic.

Poleg tega se sinteza beljakovin (obnova mišičnih vlaken, krvnih celic itd.) po vadbi pospeši, medtem ko se katabolizem beljakovin poveča.

Posledično je za obnovo dušikovega ravnovesja po vadbi pomembno zaužiti beljakovine. Odločite se za energijske napitke, ki vsebujejo beljakovine in zlasti široko razvejane aminokisline BCAA (valin, levcin, izolevcin).

Isostarjeva rešitev

Po dolgem teku, trail teku ali triatlonu vam bo napitek Isostar Reload Drink zagotovil vsa hranila, ki jih potrebujete.

Ena porcija vsebuje:

10 g beljakovin za vzdrževanje in regeneracijo mišične mase

35 g ogljikovih hidratov za obnovitev zalog ogljikovih hidratov

vitamine in minerale, da nadoknadite izgube zaradi znojenja (+50 % priporočenega vnosa kalcija, +34 % priporočenega vnosa magnezija)

Ta slasten napitek z okusom čokolade se zelo enostavno pripravi.